Płatności
1. Przedpłata na konto, po potwierdzeniu dostępności produktów, na podstawie faktury pro forma wygenerowanej automatycznie po złożeniu zamówienia, otrzymanej pocztą e-mailową.
2. Faktura przelewowa z odroczonym terminem płatności w przypadku placówek budżetowych.
3. Wystawienie faktury przelewowej możliwe jest także w przypadku osób prawnych oraz prywatnych. Konieczne jest jednak załączenie w mailu z zamówieniem odpowiednio, skanów NIP-u, KRS, wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej.
Reklamacje
1. Produkty sprzedawane przez firmę PPHU Euromil są fabrycznie nowe i objęte gwarancjami producentów.
2. Do każdego produktu dołączana jest karta gwarancyjna producenta lub w przypadku jej braku gwarancję stanowi faktura zakupu. Okres gwarancji jest określony przez producenta i jest on nie krótszy niż 12 miesięcy stanowiące gwarancję.
Towary objęte gwarancją producenta, serwisowane są przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez producenta, zawarte w karcie gwarancyjnej.